«Найдосвідченіший
педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо нема руху вперед,
то неминуче починається відставання».
В.О. Сухомлинський
Методична робота
У Національній доктрині
розвитку освіти зазначається, що в Україні має стверджуватися стратегія прискореного, випереджувального
інноваційного розвитку освіти і науки: повинні забезпечуватися умови для
розвитку, самоствердження і самореалізації особистості протягом життя.
Модернізація освіти в процесі інтенсивного розвитку
суспільства в державі спрямована на виховання в кожної особистості внутрішньої
потреби до генерування та реалізації інноваційних ідей.
Методична робота спонукає вчителя до засвоєння
змісту нових програм і технологій їх реалізації, ознайомлення з досягненнями
психолого-педагогічних дисциплін і методик їх викладання, вивчення і
впровадження передового педагогічного досвіду, вдосконалення навичок
самоосвітньої роботи, підвищення рівня фахової культури вчителя.
Тому одним із завдань науково-методичної роботи -
сформувати готовність педагогів до інноваційних пошуків, можливість
самостійно визначити стратегічні напрямки навчально-виховного процесу, його
науково-методичне забезпечення.
У ІІ семестрі 2015-2016 навчального року розпочали
роботу над реалізацією науково-методичної проблеми «Удосконалення рівня професійної
майстерності педагогічних працівників в умовах модернізації навчально-виховного
процесу».
Важливим фактором на шляху активізації цих процесів
є використання інноваційних підходів до організації методичної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар